torsdag 3 mars 2011

Oroande upptäckt..

och en positiv. Jag kom i mina allra minsta jeans igen, dem sitter iof som ett korvskinn men i somras så var jag inte ens i närheten att få igen dem. Träningen verkar ha gjort lite nytta iaf. :D Dessvärre så gjorde jag en upptäckt idag att mina gamla bh:ar passar igen, t.o.m dem som var något för små tidigare sitter perfekt nu. Varför måste det vara antingen eller. Och såklart ska ju tuttarna försvinna först när man går ner i vikt och inte där man vill!!

Ett lyft efter ett till barn är tänkvärt för det lär inte bli bättre efter en till graviditet. ;(
Men det tar vi då. Nu satsar jag på beach 2011..eller 12 med eller utan tuttar. haha.
träna,träna,träna!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Väntar nu på att Lovisa ska vakna så vi kan åka ner på stan och luncha med tjejjorna i det härliga vädret. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar