torsdag 14 oktober 2010

Älskling

Har varit inne hela veckan, varit på träning i tisdags och idag annars har jag bara varit ut till postlådan 2 gånger. Lovisa är sjuk nämligen, därför har jag gömt mig här hemma. Det började på lördagen då hon fick 39 graders feber, och när hon inte blev bättre på söndagen så åkte vi in till vårdcentralen. Det visade sig att hon har öroninflammation i båda öronen, stackarn. Fick utskrivet Kåvepenin. Det var ju inga problem det, hon drack upp det utan problem, första dagen. Sen har hon vägrat, har provat med det mesta men det går inte att lura henne. Så vi får helt enkelt tvinga i henne, det känns helt förjävligt att behöva göra det men vad ska vi göra hon måste ju ta det. :( Får kämpa med det 3 ggr/ dagen i 7 dagar. Inte roligt alls. Så önskar att den här veckan ska ta slut fort så hon slipper det där.
Hon har i alla fall blivit mycket piggare nu men fortfarande väldigt förkyld och hosta.

Jag tycker hon kämpar på väldigt bra ändå. Hon lärde sig krypa igår..:D Jag tycker det är jätte kul och Lovisa med för den delen. Hon har kämpat ett tag nu att försöka ta sig framåt, har varit så frustrerad när hon bara åker bakåt hela tiden men så gärna vill framåt och nu kan hon det å så glad hon blir. På tal om det, något som är jäätte kul är att gå när någon håller henne i händerna. Speciellt roligt är det med bandybollen. Tar verkligen i och sparkar iväg den och så ska hon springa efter, och springa verkligen. Tycker såklart det är roligt jag med ett litet tag men inte hela tiden, ryggen säger emot efter en stund.
Lära sig gå får hon allt vänta med i alla fall, för då kommer jag verkligen få fullt upp. ;)

Nej nu får det vara nog för idag, ska gå och lägga mig nu. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar