måndag 4 oktober 2010

Vilodag

Idag har jag inte varit utanför dörren. Lovisa är väldigt förkyld så vi har bara varit hemma och myst allihop. Björn åkte till Stockholm tidigare under kvällen för att arbeta.

Fick ett ryck under kvällen och målade lite och så här blev resultatet:
var inte helt lätt.


Om Lovisa är bättre i morgon så åker vi nog till Öppna förskolan en sväng, hon tycker det är så roligt att vara där då hon får träffa andra barn att leka med.

Ska se klart på Felix sen är det sovdags.
Hej så länge!

4 kommentarer:

  1. Snygg skyllt!! :) du kanske kan e mig tips hur man gör en sån? :)
    kul att du börjat blogga igen :)

    SvaraRadera
  2. ja, precis. :)
    Tack! Tog en spill bit efter björn när han varit ute och sågat. Fonten hittade jag på nätet som jag skrev av, först med blyerts och sen målade jag. Lycka till! :D

    SvaraRadera
  3. åh herregud vilket tålamod :) haha

    SvaraRadera
  4. haha, nja. det kanske dröjer tills jag kommer göra det igen ;)

    SvaraRadera