torsdag 28 oktober 2010

Torsdag med blodpudding och lingonsylt..

det är gott med husmanskost, det tyckte även Lovisa. :)

Idag har vi varit på `baby café` på biblan, där föräldrar och barn (upp till 1 år) träffas och sjunger och leker. Idag följde Inger, Janet och Wilma med, roligt att träffa dom. Får skaffa en bebis till Inger också så hon slipper känna sig utanför ;)
Sedan gick vi en sväng på stan. Den första butiken vi gick in i fick jag syn på en klänning som jag bara fick lova att testa och den var j'vligt snygg, halva priset t.o.m. Egentligen borde jag inte lägga ut pengar på det just nu men jag ringde ett samtal till min käraste och hörde vad han tyckte om det och han sa: "Klart att du ska ha en klänning". SÅ glad jag blev, han är underbar min älskling. :)
Men så kom det efter en stund " Om du får en klänning kan jag få spela ikväll då, -ja, det är klart sa jag. -och få ligga med dig någon dag." hahaha! som om han aldrig får det. Jag är såklart glad att han kommer med sådana krav, som jag aldrig säger nej till annars ;)
Han sitter nu i källaren och spelar och jag är nöjd över min nya klänning, får se när det andra blir av. ;)

Längtar till lördag! Ska bli himla kul att gå ut med tjejorna, det var väldigt längesen nu.

2 kommentarer:

  1. Haha vilka snuskhumrar ni är!! Sånt håller inte vi andra på med ;) Längtar också tills imorgon, då slår vi klackarna i taket!!

    SvaraRadera
  2. målarn har vart här och lämnat någon färg så vet inte vad de är :) någon grundfärg för att de inte ska lysa igenom tapeterna, så vi får stå ut med lukten :)

    SvaraRadera